Promotie

Promotie zijn alle factoren die van invloed zijn op communicatie en het bereiken van de doelgroep. Kortweg boodschap-doelgroep-doel-medium.

Binnen uw plan van aanpak komt dan al snel het medium naar voren en als het gaat om het promoten (onder de aandacht brengen van uw dienst of product) dan bent u bij NB Services aan het juiste adres.

Wij werken met zeer gemotiveerd en goed opgeleid en getrainde samenwerkers. Zij zijn in staat om op professionele wijze hoge scores te behalen en uw boodschap met een grote beklijving over te brengen.

Ook regelen wij bijvoorbeeld passende kledij, standplaatsvergunningen of ontheffingen bij overheid, gemeente en/of politie. Onze medewerkers zijn immers het professionele verlengstuk van uw organisatie!

Wij werken o.a. voor: Waterbedrijf Evides, RTV Rijnmond, Honda Nederland, Viega NL

 

Advies

Onze diensten bestaan niet alleen uit professionele uitvoering maar wij gaan ook graag met u rond de tafel om onze jarenlange kennis met u te delen. Daag ons uit om een bijdrage te leveren aan de conceptontwikkeling. Door onze ervaring van bijna 30 jaar van promowerk tot planning. We wachten op uw uitnodiging om, geheel vrijblijvend, van gedachte te wisselen om uw dienst of product sterk onder de aandacht te brengen van uw klanten.

Callcenter

NB Services is ook al jaren ervaren in verschillende callcenteractiviteiten. Wij zijn gespecialiseerd in contacten in de markt met de juiste personen en daardoor dus een hoge effectiviteit.

Wij werken al jaren voor Diergaarde Blijdorp, Eneco, Stedin, NVM makelaarskantoren en andere kleinere én grote klanten.

Onze ervaren medewerkers verstaan hun vak, zijn goed getraind en halen hoge scores met bijvoorbeeld het maken van afspraken voor meterwisselingen voor onze zakelijke opdrachtgevers.

Wij zijn in staat om dagelijks te rapporteren en daardoor is het effect van onze inzet meetbaar en beheersbaar in kosten en effectiviteit. Ook planning is hier een belangrijk onderdeel van.

Planning

Dit betreft personeelsplanning, maar ook callcenter/klantenservice planning. Het aansturen van de informatiebrief, brieven met afspraken op datum én het aansturen van de herinneringsbrief. In de brieven staat het telefoonnummer én email van ons callcenter. (natuurlijk nemen we met jullie bedrijfsnaam op, afdeling planning bijvoorbeeld)

Planning gaat ook verder
Onze ervaring is dat een afspraakmaker zijn geld dubbel terugverdiend. Bij de 3e brief, krijgt hij de adressen en gaat deze allemaal persoonlijk langs. Hierdoor krijg je dubbelzijdige afspraken. Huizen die gesloopt worden of gerenoveerd, kunnen bijtijds uit de planning worden gehaald. Bij de panden die leeg staan, kan de afspraakmaker achter de makelaars/huiseigenaar/huurder aan om de sleutel te krijgen. Hierdoor voorkom je dat de ploegen stil komen te staan.

Antwoordservices

Wij vinden dat uw klanten altijd de beste service verdienen en dat vindt u ook natuurlijk. Buiten kantoortijd en in de weekenden, uw klant wilt u altijd kunnen bereiken. Eigenlijk zijn wij op die momenten uw organisatie en worden uw relaties adequaat te woord gestaan en geholpen aan de gewenste informatie. Samen met u zorgen we voor een optimale service.